Castigă cu Milde și Emeka

REGULAMENT OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE „Câștigă cu Milde și Emeka

Perioada:  16.09.2024-13.10.2024

Art. 1 – Organizatorul şi Regulamentul oficial al campaniei

(1) Campania promoţională „știgă cu Milde și Emeka” (denumită în continuare „Campania” sau „Campania promoțională”) este organizată de SC DECENU NOI RETAIL SRL cu sediul in Comuna Afumati , Soseaua Bucuresti – Urziceni , nr 16 , Pavilion P9  Cod Unic de Înregistrare RO 42100650  înregistrată la Registrul Comerţului sub nr.J23/102/2020 cont bancar nr. RO22 BTRL RONC RT05 3624 6301 deschis la Banca Transilvania , telefon 0771 680 398,reprezentată legal de doamna Ion Simina Adriana , în calitate de Administrator, denumită în continuare „Organizatorul

(2) Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul Regulament oficial al campaniei (denumit în continuare „Regulamentul”) este finală și obligatorie pentru participanți.

(3) Regulamentul este disponibil în mod gratuit oricărei persoane interesate, oricând pe perioada Campaniei, în magazinele participante, precum si pe pagina www.noi.ro

(4) Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica Regulamentul, completarea și/sau modificarea urmând a fi adusă la cunoștinta publică în modalitățile prevăzute la alineatul precedent. Modificările intră în vigoare în 24 de ore după anunțarea în prealabil a acestora.

(5)  Prin participarea la această campanie, se prezumă cunoașterea regulamentului  și este dat implicit, dar neechivoc acordul Participantului. Participanții se obligă să respecte și să se conformeze tuturor termenilor, condițiilor și prevederilor prezentului Regulament.

 

Art. 2 – Temeiul legal

(1) Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă.

 

Art. 3 – Teritoriul şi durata de desfăşurare a Campaniei

(1) Campania este organizată și se desfășoară pe teritoriul României, în cadrul magazinelor participante (exclusiv în locațiile specificate la Art. 3.2.), în perioada 16.09.2024-13.10.2024 („Perioada campaniei”) și în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

(2) Lista completă cu magazinele participante este următoarea (nume și interval orar de funcționare a magazinului):

Denumire magazine

Judet

Orar de functionare

NOI HYPERMARKET P9

ILFOV

L – V 08:00-18:00 , S 08:00 -16:00 

(3) Din motive independente de voința Organizatorului, lista magazinelor participante, astfel cum este redata în alineatul precedent, se poate modifica pe parcursul desfășurării Campaniei. Orice astfel de modificări vor fi publicate de îndată pe WWW.NOI.RO și vor fi opozabile participanților de la publicare, fără a fi necesară modificarea prezentului Regulament printr-un act adițional sau nicio altă formalitate ulterioară.


Art. 4 – Dreptul de participare

(1) La aceasta Campanie pot participa persoane fizice si persoane juridice in perioada de desfasurarea a Campaniei care indeplinesc conditiile de participare stabilite prin mecanismul campaniei.

(2) Nu pot participa la Campanie următoarele categorii de persoane:

  • angajaţii Organizatorului;
  • angajaţii oricăror companii implicate în realizarea oricăror activităţi legate de organizarea şi desfăşurarea Campaniei;
  • rudele angajaţilor menţionaţi mai sus (respectiv copii/părinţi, fraţi/surori, soţ/soţie).

 

Art. 5 – Produsele participante

(1) Produsele participante la Campanie sunt produsele din gama Milde și Emeka prezente la raft în magazinele participante si marcate corespunzator, în limita stocului disponibil în fiecare magazin participant, achiziționate în perioada Campaniei. (denumite în continuare „Produse participante”).

 

Art. 6 – Mecanismul Campaniei

(1) Pentru a participa în cadrul Campaniei, participanții trebuie să achiziționeze produse din Produsele participante mentionate la Art. 5.1 pe acelasi bon fiscal in valoare de 200 LEI, din magazinele menționate la Art. 3.2, în Perioada Campaniei;

(2) La casa de marcat, participantul va primi un voucher valoric in valoare de 20 LEI dupa achizitionarea produselor (denumite in continuare Produse participante mentionate la Art. 5.1) pe un singur bon fiscal.  

(3) Bonul fiscal, respectiv factura fiscală va fi însemnată de reprezentanții Organizatorului, cu ocazia validării, pentru a se evidenția folosirea sa în cadrul prezentei campanii, nemaifiind valid/ă pentru obținerea unui alt voucher valoric în cadrul prezentei Campanii în temeiul aceluiași document fiscal.

(4) Voucherul valoric va putea fi folosit pentru o achizitie ulterioara si nu poate fi utilizat in asociere cu alte reduceri, promotii sau oferte speciale. Voucherul este valabil pentru o singura utilizare si trebuie consumat pana la data de 19.10.2024 . Dupa aceasta data voucerul isi pierde valabiltatea si nu mai poate fi utilizat

 

Art. 7 – Premiile Campaniei

(1) Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii sunt reprezentante de voucherele valorice acordate participantilor care indeplinesc conditiile prevazute de prezentul Regulament.

In cadrul campaniei se vor oferi un numar total de 200 vouchere. Valoarea totala a voucherelor oferite in cadrul campaniei este de 4000 lei (TVA inclus).

(2) Voucherele valorice se acordă conform condiţiilor descrise în Art. 6, în limita stocurilor disponibile în fiecare magazin participant.

(3) Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a produselor). Nu se poate acorda contravaloarea în bani a voucherelor câştigate în cadrul prezentei Campanii.

(4) Organizatorul are posibilitatea de a suplimenta numărul voucherelor valorice oferite în cadrul prezentei Campanii, informând în acest sens participanții in modalitatea prevăzută de art. 1 alin. (5), nemaifiind necesară încheierea niciunui act adițional sau realizarea oricăror formalități ulterioare, modificarea formând automat parte din prezentul Regulament.

 

Art. 8 – Responsabilitate

(1) Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru pierderea sau distrugerea voucherului valoric. Din momentul primirii voucherului de către participant, Organizatorul este eliberat de orice obligaţie faţă de Participant.

(2) În cazul în care Organizatorul constată că un participant nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda/anula oricând drepturile şi beneficiile ce revin participantului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului participant. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce voucherul a fost deja acordat, respectivul participant va restitui Organizatorului voucherul valoric.

(3) Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea voucherului fără a fi îndeplinită condiţia de participare, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

Art. 9 - Litigiile şi legea aplicabilă

(1) Eventualele litigii apărute între Organizator, pe de o parte, şi oricare dintre Participanţi, pe de altă parte, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care această cale nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţa competentă.

(2) Legea aplicabilă este legea română.

(3) Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe adresa Organizatorului indicată în antet, în cel mult 5 zile de la data încheierii Campaniei. După această dată, Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio contestaţie.

 

Art. 10 – Taxe şi impozite

(1) Pentru voucherele valorice acordate în cadrul prezentei Campanii nu se datorează impozit, conform prevederilor Codului fiscal în vigoare.

 

Art. 11 - Prelucrarea datelor cu caracter personal

(1) Prin prezentul Regulament, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Regulamentului nr. 679/2016 (Regulamentul General pentru Protecția Datelor), ale Legii 190/2018 privind aplicarea acestui Regulament dar si bunele practici in materie de prelucrare a datelor in scopuri de marketing, in calitate de operator de date cu caracter personal.

(2) Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei vor fi păstrate doar in vederea organizării evidentelor financiar contabile, fiscale sau de arhivare in termenii prezentați in Regulament.

(3) Persoanele vizate de prelucrarea datelor cu caracter personal sunt persoanele  fizice care participa la Campanie potrivit Regulamentului, indiferent daca se dovedește ulterior ca acestea nu  îndeplineau condițiile pentru a fi considerate participanți potrivit prezentului  Regulament.

(4) Câștigătorii înțeleg si accepta faptul ca Organizatorul va colecta strict informații necesare eventualelor verificări ale organelor fiscale privind legalitatea Campaniei. Furnizarea acestor date este necesara pentru a asigura participarea in cadrul  Campaniei. 

(5) Organizatorul garantează confidențialitatea datelor personale ale tuturor participanților. In acest sens, Organizatorul a implementat o serie de masuri tehnice si organizatorice adecvate prin raportare la procesele de prelucrare aferente acestei Campanii. Organizatorul se obliga ca datele cu caracter personal sa nu fie difuzate către terți, cu excepția împuterniciților săi sau partenerilor.

(6) Datele cu caracter personal ale participanților pot fi transmise si către alți parteneri ai Organizatorului implicați in prezenta Campanie Promoționala. Organizatorul asigura Participanții ca toți partenerii săi au adoptat masuri tehnice si organizatorice necesare pentru păstrarea confidențialității datelor cu caracter personale ale Participanților si le pot prelucra in condiții de siguranța. 

(7) Datele Participanților pot fi prelucrate de Organizator si in contextul  soluționării cererilor privind exercitarea drepturilor persoanelor vizate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in temeiul obligației legale ce ii  revine potrivit legislației specifice. 

(8) Participanții in calitate de persoana vizata au următoarele drepturi:

- dreptul de a solicita in scris o confirmare a faptului ca datele sale cu caracter personal sunt prelucrate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR);

- dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de rectificare, art. 16 GDPR);

- dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR);

- dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor (dreptul la restricționarea prelucrării, articolul 18 GDPR);

- dreptul se a solicita transferul datelor către alt operator (dreptul la portabilitate, articolul 20 GDPR);

- dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul la opoziție, articolul 21 GDPR);

- dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere in cazul in care considera ca drepturile sale au fost încălcate (articolul 77 GDPR);

(9) In cazul in care exista întrebări legate de prezenta secțiune ori de prelucrările de date aferente Campaniei, persoana vizata este rugata sa transmită o solicitare scrisa:

la adresa de e-mail office@noi.ro sau in scris, prin posta, la următoarea adresa Soseaua Bucuresti – Urziceni n r 16 ,  Pavilion P9 , Comuna Afumati , Judetul Ilfov

(10) Organizatorul va rectifica, actualiza, bloca, șterge  sau transforma in date anonime toate acele date a căror folosire nu este  conforma dispozițiilor legale.

Participanților le sunt garantate drepturile prevăzute  de legislația aplicabila privind protecția datelor cu caracter personal in special  conform RGPD, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul  la rectificarea sau ștergerea datelor sau restricționarea prelucrării, dreptul de a  se opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune o  plângere in fata unei autorități de supraveghere.

Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pe durata necesara desfășurării  campaniei, pe o durată de 1-5 ani de la finalizarea campaniei după care  vor fi șterse din baza de date a Organizatorului. Datele cu caracter  personal ale participantului câștigător vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile, in vederea conformării dar fără limitare la legislația financiar contabila, fiscala, respectiv de arhivare. 

Persoanele care transmit astfel de solicitări către Organizator sunt rugate să menționeze in subiectul e-mailului informații precum “protecția datelor”/ „prelucrare date Campanie”, in acest mod existând garanția ca solicitările vor fi tratate cu prioritate.

Persoana vizată va primi un răspuns in termen de 30 de zile de la comunicarea documentului către Operator, o extindere a acestui termen putând opera numai in situații excepționale. In aceste cazuri, persoana vizată va fi informată in mod corespunzător cu privire la acest termen.


Art. 12 – Încetarea campaniei

(1) Prezenta Campanie poate înceta inainte de implinirea perioadei prevazute în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.

*Forţa majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de forţă majoră.

(2) Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată. În cazul în care invocă forţa majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.


Art. 13 – Alte Clauze

(1) Deciziile Organizatorului privind Campania sunt finale şi aplicabile tuturor Participanților.

(2) Voucherele valorice neacordate vor rămâne în posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea, în maniera pe care o va considera necesară sau potrivit intereselor sale.

(3) Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implică organizarea şi desfăşurarea Campaniei.